Перегляд зібрання за групою - Теми БАГАТОКАНАЛЬНІСТЬ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ, ОМНІКАНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, КАРТА «ПОДОРОЖІ СПОРЖИВАЧА», КРОС-КАНАЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ, ПАНДЕМІЯ COVID-19, РИТЕЙЛ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 1 із 1
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
Росточило.pdf.jpg11-чер-2021Організація продажу роздрібного підприємства на засадах омніканального маркетингу в умовах пандемії COVID-19Росточило, Аліна